صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

استخراج منابع یک دی وی دی با AoA DVD Ripper 5.2.2 Portable

حتما تا به حال با DVDهای تصویری برخورد کرده اید که خواسته باشید آنها را در کامپیوتر خود اجرا کنید. دانلودها برای شما با این نرم افزار این امکان را فراهم می سازد. AoA DVD Ripper نوعی نرم افزار برای کپی برداری از فایل هایی است که درون یک DVD رایت شده اند. شما توسط این نرم افزار می توانید تمامی فایل هایی که به صورت یک DVD تصویری در یک DVD ذخیره سازی شده اند را با فرمت قابل اجرا در ویندوز استخراج و ذخیره سازی نمایید. این نرم افزار همانطور که از نامش پیداست محصولی از شرکت نرم افزاری و برنامه نویسی AoA می باشد و در حال حاظر در بازارها به فروش می رسد. اما دانلودها این افتخار را دارد تا آن را به طور رایگان به شما عرضه نماید. محیط بسیار کاربردی این نرم افزار از ویژگی های بارزش به شمار می رود. همچنین شما می توانید عملیات استخراج و ذخیره سازی را به همراه ویرایش کیفیت انجام دهید. توانایی رایت همزمان از DVD-ROM به DVD-WRITER و یا توانایی استخراج صداها به صورت جداگانه و یا سرعت بسیار بالای انجام عملیات در این نرم افزار از ویژگی های این نرم افزار است که باعث می شود بهتر از دیگر نرم افزارها جلوه دهد.

 

dvdrip استخراج منابع يك دي وي دي با AoA DVD Ripper 5.2.2 Portable

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: حتما تا به حال با DVDهای تصویری برخورد کرده اید که خواسته باشید آنها را در کامپیوتر خود اجرا کنید, دانلودها برای شما با این نرم افزار این امکان را فراهم می سازد, AoA DVD Ripper نوعی نرم افزار برای کپی برداری از فایل هایی است که درون یک DVD رایت شده اند, شما توسط این نرم افزار می توانید تمامی فایل هایی که به صورت یک DVD تصویری در یک DVD ذخیره سازی شده اند را با فرمت قابل اجرا در ویندوز استخراج و ذخیره سازی نمایید, این نرم افزار همانطور که از نامش پیداست محصولی از شرکت نرم افزاری و برنامه نویسی AoA می باشد و در حال حاظر در بازارها به فروش می رسد, اما دانلودها این افتخار را دارد تا آن را به طور رایگان به شما عرضه نماید, محیط بسیار کاربردی این نرم افزار از ویژگی های بارزش به شمار می رود, همچنین شما می توانید عملیات استخراج و ذخیره سازی را به همراه ویرایش کیفیت انجام دهید, توانایی رایت همزمان از DVD-ROM به DVD-WRITER و یا توانایی استخراج صداها به صورت جداگانه و یا سرعت بسیار بالای انجام عملیات در این نرم افزار از ویژگی های این نرم افزار است که باعث می شود بهتر از دیگر نرم افزارها جلوه دهد, dvdrip استخراج منابع يك دي وي دي با AoA DVD Ripper 5,2,2 Portable ویژگی های کلیدی نرم افزار AoA DVD Ripper 5,2,2: - تبدیل فرمت های تصویری به (AVI (DivX, XVid, MPEG4…), VCD (MPEG1), SVCD (MPEG2 - کپی کردن DVD به Div-x بدون کاهش کیفیت - استخراج صدا از یک DVD تصویری - توانایی کپی برداری سه منظوره - کپی برداری به آسانی هرچه تمامتر (در سه مرحله) - سرعت رایت و کپی برداری بسیار بالا - خاموش کردن کامپیوتر بعد از اتمام عملیات (اختیاری) - تهیه نسخه پشتیبان (BackUp) قبل از انجام عملیات - و… password استخراج منابع يك دي وي دي با AoA DVD Ripper 5,2,2 Portableپسورد فایل: www,downloadha,com download استخراج منابع يك دي وي دي با AoA DVD Ripper 5,2,2 Portableلینک دانلود – 6,8 مگابایت | لینک کمکی ,
  • ویرایش در فرمت فلش با Flash Video Studio v3.01

    فایلهای SWF فلش به خاطر حجم کم , زیبایی اثر و انعطاف پذیری بالا در دنیای اینترنت و صفحات وب بسیار گسترده و فراگیر شده اند . تا به حال خواسته اید که یک تکه از فیلم خود را در وب سایت خود پخش نمایید ؟ پخش آن بصورت فایل های تحت پوشش مدیا پلیر میتواند دردسر های متفاوتی برای خطوط مختلف با سرعتهای گوناگون به وجود آورد . بنابراین بهترین راه تبدیل این فیلمهای کوتاه به صورت انیمیشن های فلش و قرار دادن آنها به این صورت در وب است . شرکت نرم افزاری IncrediTools نرم افزاری آسان , جدید و در عین حال قدرتمند تحت عنوان Flash Video Studio داراست که قادر به تبدیل اکثر فرمتهای ویدیویی به فرمت های SWF و FLVماکرومدیا فلش می باشد.

     

     flash ويرايش در فرمت فلش با Flash Video Studio v3.01

     

    .: ادامه مطلب :.

    تبدیل فرمت دی وی دی با استفاده از ۱DVD Ripper

    این برنامه برای تبدیل فرمت فایل هایی که با فرمت دی وی دی می باشند به کار گرفته می شود . از این نرم افزار می توانید به عنوان مبدل فایل دی وی دی برای کپی بر روی وی سی دی استفاده کرد . همچنین برای تبدیل دی وی دی های ۹ گیگ به ۴٫۷ گیگ به کار می رود . این برنامه دارای فرمت های خروجی از جمله انواع MPEG,Avi,Divx,Mpeg2 و غیره می باشد و از مزایایی آن می توان به سرعت بالا در تبدیل و رابط کاربری زیبای آن اشاره کرد.

     

    1dvd ripper تبدیل فرمت دی وی دی با استفاده از 1DVD Ripper

    .: ادامه مطلب :.

    تبدیل فرمت های ویدئویی DivX با استفاده از ۴Easysoft DivX Converter 3.1.16

    ۴Easysoft DivX Converter نرم افزاری است قدرتمند جهت تبدیل فرمت های ویدئویی DivX به یکدیگر ، که در کمترین زمان ممکن قادر است تمامی نیاز های شما را به عنوان یک Converter برطرف کند. این نرم افزار قادر است تا فایل های ویدئویی مورد نظر شما را به فرمت هایی نظیر AVI, MP4, WMV, MOV, M4V, FLV, SWF, 3GP و یا فرمت های صوتی نظیر MP3,Wav,Wma نیز تبدیل کند. همچنین فرمت HD نیز توسط نرم افزار به طور کامل پشتیبانی می شود و در لیست برنامه فرمت های دیگری نظیر H.264, HD AVI, HD MPG, HD TS, HD WMV, HD MPEG 4, HD MOV, HD ASF نیز موجود می باشد. فرمت های HD که با عنوان های مختلف در برنامه موجود است هر کدام جهت دستگاه ها و کنسول های مختلفی می باشد. هدف از قرار گرفتن این فرمت ها در برنامه تنها پشتیبانی از دستگاه ها و کنسول هایی همچون iPod, iPhone, Apple TV, PSP, PS3, Mobile Phone, Wii, Zune می باشد. از دیگر قابلیت های نرم افزار می توان به توانایی ویرایش فایل های ویدئویی ، اضافه نمودن افکت های گوناگون به ویدئو ، چسباندن و یا تکه تکه کردن ویدئوها ، سرعت بالا در تبدیل و… اشاره نمود.

     

    4Easysoft DivX تبدیل فرمت های ویدئویی DivX با استفاده از 4Easysoft DivX Converter 3.1.16

    .: ادامه مطلب :.

    تبدیل فرمت Mkv به سایر فرمت ها توسط Xilisoft MKV Converter 5.1.26.092

    یکی از فرمتهای رایج تصویری که امروزه زیاد در اینترنت مشاهده می شود فرمت Mkv می باشد این فرمت با حجم کم ولی با کیفیت بالا بسیار مورد استفاده ارائه کنندگان فیلم ها بر روی اینترنت می باشد ولی مشکل عمده ای که این فرمت تصویری دارد عدم ساپورت آن در دستگاه های خانگی و سیستم های پخش می باشد که علت آن هم جدید بودن این فرمت می باشد شرکت معتبر Xilisoft که سابقه طولانی در تولید نرم افزارهای تبدیل فایلهای ویدیویی و صوتی دارد نرم افزار Xilisoft MKV Converter را ارائه کرده است که به راحتی می توانید با چند کلیک ویدیو مورد نظر را به فرمت های تصویری رایج و قدیمی در آورید یک نکته بسیار خوبی که در این ورژن از نرم افزار استفاده شده سرعت بالای تبدیل و پشتیبانی از زیرنویسهای فارسی است برای این کار کافی است که زیر نویس فیلم مورد نظر خود را در کنار فیلم و همنام با آن کرده و کار تبدیل را انجام دهید تا زیرنویس به فیلم بچسبد!

     

    mkvconvert تبدیل فرمت Mkv به سایر فرمت ها توسط Xilisoft MKV Converter 5.1.26.092

    .: ادامه مطلب :.

    تبدیل فایل های RMVB با استفاده از Xilisoft RMVB Converter 5.1.26

    Xilisoft RMVB Converter نرم افزاری است قدرتمند از شرکت بسیار معروف Xilisoft که قادر است در کمترین زمان ممکن فرمت RMVB را به فرمت هایی نظیر Avi , Mp4 , MPEG و سایر فرمت های محبوب و شناخته شده تبدیل کند. محدوده ی کاری این نرم افزار فقط به تبدیل فرمت RMVB به سایر فرمت ها محدود نمیشود ، بلکه قادر است تا سایر فرمت ها را نیز به فرمت RMVB تبدیل کند. مهم نیست که فایل ویدئویی شما در قالب کدام یک از فرمت های MKV, FLV, MPEG, DAT, VOB, WMV می باشد ، زیرا این نرم افزار از تمامی این فرمت ها به طور کامل پشتیبانی کرده و قادر است تا در کمترین زمان ممکن آن ها را به فرمت RMVB تبدیل کند. نرم افزار دارای تنظیمات بسیاری جهت تبدیل بوده و شما طبق نیاز خود می توانید به تنظیم آن ها بپردازید. همچنین اگر پردازنده سیستم شما از نوع دو هسته ای می باشد ، برنامه قادر است تا از حداکثر توان آن جهت تبدیل استفاده کند که این خود باعث می شود تا زمان تبدیل کاهش یابد و در وقت شما صرفه جویی شود.

     

    rmvbconvert تبدیل فایل های RMVB با استفاده از Xilisoft RMVB Converter 5.1.26

    .: ادامه مطلب :.

    کپچر آسان اما حرفه ای با استفاده از Video Capture Master v7.0.1.1012

    اگر شما جزء کاربرانی باشید که با عمل کپچر کردن سر و کار داشته باشید حتما بارها به مشکلات کوچک و بزرگ در این زمینه مواجه شده اید .یکی از این مشکلات استفاده از نرم افزارهای سنگین مثل پریمیر و یا Ulead media Studio می باشد.
    Video Capture Master یکی از برنامه هایی می باشد که می تواند در این زمینه کمک های زیادی به شما کند این نرم افزار با داشتن دیتابیس های مختلف از دوربین ها و کارت های کپچر می تواند تصاویر را با بهترین کیفیت موجود برای شما فراهم سازد.

     

    videocap کپچر آسان اما حرفه ای با استفاده از Video Capture Master v7.0.1.1012

     

    .: ادامه مطلب :.

    صفحه قبل 1 صفحه بعد


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    استخراج منابع یک دی وی دی با AoA DVD Ripper 5.2.2 Portable

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود